Páginas

Saturday, February 3, 2007

Ce-am facut cu Hotu?

E ora 3 si ceva dimineata si eu ma intorc "ca tot omul" de la cantina dupa inca o zi maraton de algebra, a doua consecutiva... iar visez baze si vectori ortonormati in seara asta... dimineata asta de fapt... noroc cu Andrei ca mi-a facut o poza in toiul studiului ca altfel nici mie nu mi-ar fi venit sa cred ca sunt eu, ce s-a intamplat cu Hotu care nici nu stia la ce ora se da examenul partial si care a ajuns la scoala exact cand ceilalti plecau acasa?

Cred ca mama ar trebui sa fie mandra de mine, de fapt eu ar trebui, ca mama e deja...

1 comentarii:

Anonymous said...

Hotu probabil si-a dat seama ca se cam ingroasa gluma (ca si altii de fapt) :P

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo