Páginas

Sunday, February 25, 2007

Un fel de vacanta

A trecut si asta fara prea multe evenimente notabile. Totusi, ar fi de retinut inca o vizita la fostul liceu, ca de obicei am fost primit cu entuziasm pe la orele de mate(preferatele mele), fizica si chiar romana. Si am indoit coltul la pagina cu "Triptic banal" din cartea de Minulescu de la 9A :D... prietenii stiu de ce ;).
Si m-am uitat la telenovele pe Acasa, nush cum se face ca parca se blocase televizorul pe postul ala, cred ca sora-mea are un fel de explicatie. Nu cred sa fi pierdut vreun epiosd din Betty cea urata, Rebelde si Iubire ca-n filme... telenovelele rulzzzz =))))))
Aseara am fost la disco si am inghetat de tot pe drumul de intoarcere, vreo 3 Km la 3,5 dimineata, care s-a extins la ora 4, asa ca nici nu am mai dormit deloc ca la 5 aveam autobuz, unde spre totala mea dezamagire am avut caldura din... Asa ca am ajuns in Bucuresti inghetat si cum tot nu am putut sa adorm pana pe la 6 seara am adunat vreo 32 de ore nedormite, da recuperez maine :) S-ar putea sa nu ajung la cursuri in prima zi :D

6 comentarii:

Anonymous said...

CEEEEEE?Telenovele?Nuuuuu!
De fapt si eu m-am uitat la Betty dar m-am plictisit repede si am inchis televizorul.Dar tu esti baiat si esti primul care recunoaste ca s-a uitat la asa ceva si chiar i-a si placut.Trebuie sa te fi plictisit foarte tare ca sa recurgi la asemenea mijloc de distractie.=))

hotzu said...

Deci tu n-ai inteles. M-am uitat la telenovele pentru ca se uita sora-mea si, in lipsa de alta ocupatie, decat sa ma uit pe pereti mai aruncam si eu cate un ochi la tv. Si pana la urma trebuie sa recunosc ca Rebelde ala nu e chiar asa de naspa, chiar interesant pe alocuri :))

ag0rex said...

Eu am ajuns acasă cu 50 de ore nedormite şi am mai stat treaz încă 10. Adică am făcut 60 de ore nedormite, în care 24 am învăţat, 12 am băut şi restul pe drum, pe acasă.

Dar. Lacrimi de iubire era chiar fain. Toate gagicile arătau frumos.

andreea said...
This comment has been removed by the author.
andreea said...

ai ratat si prima si urmatoarea zi de curs....stiu k ai reqpert somnul ala:P

hotzu said...

Stai sa vezi daca ajung maine la cursuri =))))))))

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo