Páginas

Saturday, February 10, 2007

Un film, o melodie, un album

Astazi am zis ca trebuie sa fie o zi de-aia de relaxare, in care nu cobori din pat decat daca chiar e nevoie, asa ca imi propusesem sa ma uit la niste fime. Si prin urmare am ajuns si la "Wrong turn" pe care mi l-a recomandat cineva de incredere ;), asa si exact la sfarsit, cand baga scrisul ala ca eu vroiam sa vad cum o cheama pe actrita care a reusit sa ramana in viata pana la sfarsit :)), a inceput si o melodie care mi-a placut, am uitat de actrita si am cautat melodia: "Wish I may" cantata de Breaking Benjamin. Intru pe net, localizez melodia pe albumul "Saturate", mai departe "actionez" un torrent si in cam o ora am tot albumul... un adevarat lant de intamplari "intamplatoare" ;;)
Suuuuuuuper album, Breaking Benjamin rules!!!

4 comentarii:

ginny said...

vreau si eu filmul...cred ca il iau de pe dc... melodia e stiu...imi place foarte mult...so...see ya:P

Anonymous said...

"cineva de incredere ;)"
Hai ca-mi place cum suna. Ma bucur ca ti-a placut filmul.
Anca, iti dau eu filmul. Si eu il am de la Razvan Manea. ;)).

ginny said...

saru` mana:D...mi-l aduci luni la scoala...ms:*:*

CJ Ustynov said...

Super tare albumu`...Cat despre film...hmmm,ti-am zis sa nu retii personajele ca mai mult de 5 minute nu stateau alive.Heheheee

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo