Páginas

Thursday, February 8, 2007

Cel mai frumos...

lucru pe care mi l-a spus cineva vreodata... bine, cred ca sunt mai multe, da' pe asta nu l-am uitat si din cauza asta imi vine mereu in minte... si nu mai gasesc albumul ala din clasa a 12-a, da sunt sigur ca nu l-am pierdut. Dar, ca sa revin, la pagina dedicata lui Agorex, ca asa l-am si trecut (de fapt eu i-am trecut pe toti dupa porecla, nu cum sunt trecuti in buletin, ca asa vreau sa-mi aduc aminte de ei ;)) ), ce ziceam... a da, acolo scrie: "bai Hotule eu daca nu te cunosteam pe tine as fi pierdut jumatate din liceu, ca aproape tot ce imi aduc aminte din liceu te include si pe tine, deci iti dai seama ca atunci cand nu eram cu tine eu fr...." bine a mai zis el acolo mai multe da ideea de baza s-a retinut :D
E chiar frumos...

3 comentarii:

ginny said...

frumoase amintiri...probabil ca in cazul meu mai mult de jumatate din amintirile din gimnaziu o includ pe superelya:D...

hotzu said...

chiar sunt amintiri frumoase, si mai e lupta cu timpul care incearca sa le stearga... probabil ca solutia este sa le inlocuim mereu cu altele cat mai recente, asa functioneaza memoria; dar mai sunt si unele pe care nici macar sute de ani nu le-ar putea face sa dispara, asa ca eu nu o sa-l uit niciodata pe Agorex(si nici el pe mine, sper ;) ), asa cum nici tu, probabil nu o vei uita pe Elena... si astea nu sunt singurele amintiri frumoase pe care nu le voi uita niciodata, am o memorie foarte buna :P

ginny said...

ma bucur pt ca ai memorie buna:D:D...ai dreptate, oricum cele mai frumoase amintiri iti vor ramane intiparite in minte si mai ale sin suflet toata viata... just memories

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo