Páginas

Thursday, February 15, 2007

Ghicitoare

De fapt e o melodie, "Zece" a lui Florin Chilian, mie imi place foarte mult desi e asa mai sentimentala. Sau foarte sentimentala.
Ma tot gandeam ca o sa merg acasa in vacanta si timp de o saptamana si ceva nu o sa mai am net si o sa-mi lipseasca blogul asta. Asa ca mi-am amintit de aceasta melodie. Florin Chilian spune despre ea ca e ca un rebus, fiecare strofa se refera la cate ceva si pentru ca o sa lipsesc o saptamana din blogosfera, va las sa o decodificati in acest timp. Sa vedem cine o sa reuseasca ;)

Zece intamplari ciudate si-o minune
Te-au adus in casa, zece
Zece pictori se tot mira
Cat esti de frumoasa

Doua stele, paralele,
Stele, lacrimi innodate si
Lumina de la ele
Pentru tine toate

Patru printi cu trei castele
Ape, lanturi fermecate si
Tot cerul peste ele
Pentru tine toate

Sapte zane, toate bune
Licurici, sperante-n noapte si
Piticii din poveste
Pentru tine toate

Noua magi in faptul serii
O potcoava sus departe, si
Comorile din suflet
Pentru tine toate

Bafta mare!

2 comentarii:

ag0rex said...

Băi, tu faci orice ca să mă enervezi. :)) Mai ştii că beam noi atunci pe 30 noiembrie, sau chiar 29 şi făceam acolo dezastru, şi ai pus tu melodia asta, care a venit ceva de genu şi mi-a murit p#!@ instant când a cântat Ozon. Am zis să mă cenzurez că nu e blogul meu. Da chiar aşa e versul.

Mda, şi după aia când a venit garda şi v-am băgat ca somalezii pe toţi în camera aia 2x2 a mea. =))

ag0rex said...

Păi bă. Ce sunt zece? Zece e nota maximă la şcoală. Eşti o gagică de nota zece! (fac pariu că trebuie să fie şi o manea cu versurile astea).

Ca un copil care a fost la şcoală la orele de religie (în 1-4 doar, după aia îmi plăcea parcă mai mult să joc fotbal sau să arunc petarde) ştiu că mai sunt 10 porunci, pe două table.

La ora 10 încep orele mi se pare în numaiştiucare zi după orarul ăsta nou, dar nu cred că se pune.

A, de când a plecat RVN, la United nu mai are nimeni tricoul cu numărul 10.

Numărăm în baza 10.

Şi băi, mâine pe la 10 seara, mergem la o bere?

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo