Páginas

Saturday, January 17, 2009

Nu, nuuuuu!

Sambata 17 ianuarie 2009. Soarele rasare la 7 si 47 de minute si apune la 17:05. Hotzu s-a trezit undeva pe la ora 12:30. Curios si firesc este ca aproximativ 6.672.800.000 minus 15 (sa zicem) locuitori ai Terrei nu stiu ca astazi e ziua Hotzu-lui. Daca ma intrebati cati ani am facut va raspund ca ieri aveam 20. Asa ca sa mai exersati putin tabla adunarii ca sunt convins ca foarte multe lume nici nu isi mai iminteste nimic din clasa intai.
Anul trecut m-am trezit mult mai de dimineata de ziua mea si, ca o ironie a sortii, la fel de repede trece timpul. Tic, tac!
Dau eu o bere astazi.

P.S.: titlul nu e o negare a ceea ce am scris mai sus ci, asa cum probabil v-ati dat voi singuri seama, are legatura cu o melodie de la parazitzii >:)

2 comentarii:

Anonymous said...

la multi ani hotzule >:D<

Anonymous said...

LA MULTI ANI;))

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo