Páginas

Tuesday, February 13, 2007

Spune-mi ce telefon ai, ca sa-ti spun cine esti

Ora 7 dimineata, stau in pat si deodata imi trece o idee prin cap, una din multele prostii la care ma gandesc atunci cand nu pot sa dorm. Dar stai asa, poate ca de data asta ceva se leaga.
Era vorba de telefoanele mobile si posesorii lor. There is a connection. Parerea mea. Iti poti da seama de anumite lucruri despre o persoana avand ca indiciu telefonul mobil al acesteia. Inca nu am cum sa experimentez lucrul acesta. In schimb, am inceput sa ma gandesc tot de dimineata la cateva persoane pe care le cunosc mai bine si la telefoanele lor, e vorba de persoanele care isi exprima opiniile la mine pe blog.
O sa sune a reclama, da nu imi pasa, eu trebuie sa imi sustin teoria:

Agorex&SPV C600: pai cine era mai potrivit sa aiba un telefon cu sistem de operare Windows Mobile 5, procesor de 195 MHz(aproape cat un PII) si muuuulte altele decat un olimpic la informatica, care a luat 10 la USO(utilizarea sistemelor de operare) si care a facut maxim la niste dracovenii la programare ce nu am mai auzit niciodata :D

Groparul intelectual&Nokia 6230i: pai dupa cum se zice, ce se-aseamana se-aduna... un telefon inteligent pentru un gropar intelectual. Dupa cum se stie telefoanele Nokia sunt cele mai bune la aproape toate capitolele (baterie, semnal, camera, etc), e "fara numar" in ce priveste partile pozitive. Pai eu daca m-oi fi contrazis vreodata cu groparul, sigur n-am avut dreptate (si nici altii :D), n-o sa-l auzi vorbind aiurea si e bun ca ne bate mereu la carti :(( si la remi si la heroes si ... tot asa :D

Nu planuiam sa vorbesc despre mine da, acu mi s-a parut ca ar fi ceva de zis. Pana nu demult eram Hotzu&Motorola C650, un telefon care stie sa faca extrem de multe lucruri, dar cu putine resurse... pai eu sunt ala, acu nu ca sa ma laud, da cei care ma stiu, mai ales din liceu, pot sa sustina asta, sper :)) Acum am evoluat ca am schimbat si decorul, altul e aerul de capitala, sunt Hotzu&Samsung D500, ce pot sa spun, se vrea sa fie un telefon tipic barbatesc, dar are multe "interferente", e "destept", desi are si ceva ce-mi lipseste de la vechiul telefon(deci nu m-am schimbat prea mult, aproape deloc) si... are prestanta, deci nu are restanta... el... ca eu =)))))

Desi de obicei e "lady's first", la mine pe blog eu fac regulile, ce pana mea, asa ca sa zicem cate ceva si despre Laura&LG Chocolate... roz :) Din cate am citit pe net e un telefon super elegant(finisare de top, design sexy, ca sa folosesc exact cuvintele de acolo), original, cu o atitudine nonconformista, o combinare de stil si tehnologie... foarte modern. Eu zic ceva de genul compatibilitate maxima in cazul acesta ;)

P.S.: sper ca persoanele care au participat involuntar la experimentul meu sa nu se simta lezate in vreun fel anume :)

17 comentarii:

ginny said...

interesant.....uite, eu am un samsung D600E si un sony ericsson k300i...ia zi:D...ceva compatibilitate?sau ce poti sa spui despre mine prin telefon?:D...astept un raspuns:P

Anonymous said...

"compatibilitate maxima in cazul acesta ;)"
Nush de ce dar sunt intru totul de acord cu asta. :)). Asa, ca o parere personala, despre LG Chocolate, pot spune ca e un telefon frumos care impresioneaza prin designul lui, si prin tastatura aia senzitiva pe care nu o puteam folosi cand l-am luat. E un telefon de fiţe, pentru o persoana cu fiţe. Nu-i asa? :)). Pe plan general, e un telefon bun, cu cateva puncte slabe ca toate telefoanele in general[bine ca pot exista si exceptii], un telefon feminin. Asta daca nu optati pentru varianta negru. Cioclit rulz.

hotzu said...

RE ginny: pai asa la o prima vedere as putea spune ca aproape te intelegi mai bine cu baietii decat cu fetele, ambele telefoane au o latura mai "masculina". S-a verificat faptul ca iti place sa faci poze, parca 2 megapixeli are la camera D600.

Mai da cumva tu cu 2 telefoane as putea zice ca ai PERSONALITATE MULTIPLA :)) Eu nu vreau sa il cunosc decat pe ginny ala happy&funny... stai asa ca il stiu deja ;)

Anonymous said...

Deci eu una vreau sa-mi iau tel si sincer as prefera unul cu care sa ai si ce face(adik nu numai s vb ci sa si poata sa faca multeeeee lucruri).Dar sa fie si dragutttt.Deci?
P.S.Am un Samsung E530-blue

Anonymous said...

Nimic mai fals mon cher. Posesia unui telefon mobil reflecta doar 2 lucruri: avutia materiala (nu spirituala sau intelectuala) si, desigur, grandomania sau lipsa acesteia. Dar este dragut cum te scoli tu, involuntar zici, la ora 7 si iti proiectezi o astfel de schema pe care, incredibil dar adevarat, o mai si expui in vazul tuturor, pe acest blog. Poate te descalifica sau poate te plaseaza intr-un plan fericit, cine stie, insa jos palaria pentru indrazneala.

ag0rex said...

Coiţă. Ai uitat să specifici un lucru. Pe lângă SPV C600 am un Nokia 1112. Pentru atunci când sunt fericit. Până atunci...

Anyway, sărutmâna pentru reclamă. Cu toate că ai cam supralicitat. :D

Anonymous said...

nu las un nume acum, asa voi vedea cat de bine poti aprecia "legatura"; dupa ce vad mesajul las si un nume. btw, tel e un SE k800i

hotzu said...

Pai, in primul rand, ceea ce am vrut eu sa remarc cu acest post s-a cam pierdut pe drum. A devenit un fel de joc in care se presupune ca eu sunt un fel de oracol. Nu, nu am jucat in Matrix :D. Titlul ala pe care l-am pus in gluma e privit cu mare interes.
Deci eu nu am zis decat ca, daca ai posibilitatea si daca ai si o personalitate puternica, lucrul acesta se simte in ceea ce te inconjoara, pana si in banalul telefon mobil. Si nu am facut decat sa prezint niste cazuri despre persoane pe care le cunosteam, pentru ca se cam potriveau lucrurile.
Pe de alta parte, no-name4..., sunt poate extrem de multe persoane care au acelasi model de telefon ca si tine, si nu cred ca exista un numitor comun pentru acestia. Nu poti generaliza la intamplare, trebuie sa stiu ceva despre o anumita persoana ca sa imi dau seama daca si-a luat acel telefon pentru ca o reprezinta, sau doar pentru ca e trendy si il face sa para mai smecher.
Dar, pentru ca mi-ai citi blogul, imi pot da seama ca nu prea faci tu parte din acea categorie de persoane, ai si alte ocupatii care pot fi chiar interesante. Asa ca voi incerca sa imi dau seama de cate ceva despre tine: sa zicem ca esti o persoana "moderna" cred ca e cuvantul, dar nu una asa "de suprafata". Ai foarte multe calitati ascunse, pe care trebuie sa le descoperi, nu te etalezi asa in fata celorlalti ca o carte de joc. Iti plac lucrurile bune si de durata, asta insemnand ca te atasezi de anumite lucruri, poate nu numai obiecte, poate si de persoane, prieteni eventual.
Cum m-am descurcat, huh? ;;)
P.S.: eu zic ca esti fata... ramane de vazut :)

Anonymous said...

pai nu-s fata,sunt baiat. si tel-ul e mijto.daca nu ziceai ca-s fata iti ziceam si cine sunt; asa ramai cu ideile tale, bune in principiu.

hotzu said...

ok, oricum nu ma intereseaza :P ca tot veni vorba, ti-ai schimbat nick-ul special pentru mine ca sa il retin mai usor :))nu e prea tipic pentru un baiat, poate ca de-aia m-ai si indus in eroare :D

Anonymous said...

mersi pentru aprecieri hotule desi cred ca ai exagerat un pic. Mi se intampla sa mai si pierd la remi, la carti(la heroes nu:P ) Cat despre ala nonamepatruacurracy sau ipn sau cum se semneaza a incercat si el sa vomite niste vorbe. E unul din aia care orice ai zice el te contrazice. Nici nu stau sa citesc ce a scris ca am vazut ultimul post....ba retardatule, "mijto" nu exista in limba romana!!! o muie sincera din partea mea ;) si daca mai scrii "j" in loc de "s" o sa te caut, o sa te gasesc si`o sa`ti rup picioarele :))

hotzu said...

Asta cu exagerarile asa e, recunosc, dar cum in majoritatea cazurilor se intampla asa... am acoperire pentru spusele mele :D

Cat despre John Doe asta singurul caz favorabil lui e ca poate chiar ne stim foarte bine si a vrut sa ma testeze, asa ca un joc. Si am zis ca e fata, ca, pana mea "nu las un nume acum...,da dupa nu stiu ce...,btw, tel e un...", asta suna a gay. Si "mijto", asta e o scriere de cacat, parerea mea, la fel si ca alte cimitire precum l-la, p-pe, u-tu, s-sa, merem-mergem, si toata gama, pai mie imi ia mai mult timp sa scriu "l kt vin l u s merem l kmra x" decat sa scriu acelasi lucru folosind cuvintele intregi.
A fost tare aia "asa ramai cu ideile tale..." parca-i aia din Nichita Stanesc "mai ramai cu mersul tau, parca pe timpanul meu" =)))))))

Anonymous said...

Bai hotule respectul meu pt ce zisesi aicea.Sincer ala chiar e baiat ca simte nevoia sa-i fie "pupate talpile" cand zice ce fel de telefon are.
Ah si chiar nu-ti dai seama cine e?Cine folosea frate in liceu edxpresii d-astea si se mai dadea si mare(cica cel mai mare =))) ia gandeste-te u bine.Ring a bell?Astept raspuns(codat)

hotzu said...

Bun, deci dupa spusele tale, din cuvantul "zisesi" imi dau eu seama ca te referi la cineva din fosta mea clasa din liceu, ca numa' noi foloseam expresii de-astea, imprumutate de la profa de mate :D. Si in cazul asta cred ca deja stii la ce/cine ma gandesc... s-ar putea sa ai dreptate ;)

Anonymous said...

voi ori sunteti fraieri, ori va prefaceti.chiar nu conteaza ce si cum am scris, si nici nu cunosc decat o singura persoana de aici, de la care am si adresa blog-ului. citesc astea si ma distrez la culme. a, si btw vine de la by the way daca nu stiati. cred ca o sa renunt la a va mai citi aberatiile

Anonymous said...

gropare, pana la urma tu ai vomitat cuvinte; dar se vede cat esti de barbat, doar faci amenintari pe net. Hotule, vacanta placuta si multa bafta pe semestrul al doilea. Apropo, cate restante ai ;) ?

Anonymous said...

ma papagalule am eu vreo vina ca tu esti retardat?? ce am zis eu acolo era un fel de gluma asa. oricum prostia ta m`a impresionat si gata nu mai am ce discuta cu tine pe net. daca vrei sa`mi mai impartasesti vreo impresie de`a ta ma gasesti in leu la cam 325( presupun ca esti si tu un pui de student deci stii despre ce vorbesc). imi lasi un bilet la usa sau suni inainte sa te programez !

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo