Páginas

Saturday, March 10, 2007

Toata treaba-i din protap

Cred ca incep cu adevarat sa imi gasesc o "vocatie" si nu prea se leaga cu electronica... mai degraba cu sociologia. O definitie pt aceasta nu cunosc si nici nu pot sa dau eu una, tot ce stiu e ca imi da incredere in mine si ma ajuta sa-i cunosc atat de bine pe cei din jur, incat o sa imi elimin treptat toate indoielile si frustrarile (cum ar zice Freud).
In afara de faptul ca am inceput sa citesc anumite carti din domeniu, colaborez mai nou si cu o firma care se ocupa cu realizarea sondajelor de opinie. Cum s-ar zice eu sunt operator de teren la ei, iti bat la usa si trebuie sa te conving sa imi raspunzi la chestionar... si nu e deloc usor. Adica trebuie sa apelez la tot felul de strategii de convingere... pe bune ca e mai mult de gandit decat in matematica :D.
Tot ce pot sa spun e ca e fascinant: sa patrunzi in mintea celor cu care vorbesti, mai ales ca este vorba numai de persoane pe care le intalnesti pentru prima data in viata, suni la o usa si te astepti la orice. La oricine. Treci prin toate starile posibile intr-un timp mult prea scurt. Sa vezi cum ti se trantesc usile in fata una dupa alta e de-a dreptul demoralizant si totusi parca te motiveaza. Trebuie sa fii vesel, increzator in tine, se spune ca transmiti starea ta celui cu care vorbesti, sa zambesti... simetric :). Mie imi place, ma simt...

Si daca mai ai si norocul sa nimeresti (cum am nimerit eu >:P) peste o bruneta de vreo 1.65, cu ochii mari :X:X:X care sa vrea sa iti completeze chestionarul fara nicio retinere... stiti voi cum sta treaba!

0 comentarii:

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo