Páginas

Tuesday, February 6, 2007

Doom 3

Colegul meu de camera joaca Doom 3 de ceva vreme. Si eu mor de ras cand il aud ce comentarii face pe marginea nivelului la care este acum. Totul a inceput cu ceva de genul: "ia uite ba, bebelusi cu aripi!" si eu de colo: ingeri frate! si radeam sa mor =))
Mai departe a vorbit doar el: "Vrei sa iti arat unul? Stai asa ca i-am omorat pe toti! (...) Am futut un cal in p***a (asta e vorba imprumutata de la mine si eu am imprumutat-o de la vecinul meu de la GT :D) Ce trage el cu flacarele. Vine cacatu'. (...) Cand sa-l iau pe la spate mi s-a terminat glontul. "

Cam atat ca s-a enervat si a inchis jocul... din pacate :( cand o sa mai joace revin ;)

2 comentarii:

CJ Ustynov said...

Stai ca nu l-am terminat inca.Sa vezi ce barbiturici cu intesticule omor.

ginny said...

interesanti colegi...ai grija de ei:D:D

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo