Páginas

Wednesday, February 4, 2009

Interpretarea viselor...

...si nu a visurilor.
Fie ca vrem, fie ca nu vrem, trebuie sa recunoastem ca visele au ceva mistic si probabil nu vom putea niciodata sa aflam ce este acel ceva cu adevarat. Uneori eu le asociez cu asa-zisul deja-vu dar de cele mai multe ori nu mi le mai amintesc ;))
Un subiect care a preocupat lumea inca din cele mai vechi timpuri ar fi, asadar, interpretarea viselor. Banuiesc ca multi va mai amintiti de pe la istorie legendele cu Alexandru Macedon si visele lui sau alte povesti asemanatoare. Sau poate unii aveti prin biblioteca o cartulie prafuita numita dictionar de vise. Eu tin minte ca am una desi nu am citit-o decat cand eram foarte mic si nu am retinut nimic. Dar mama e la curent.
Si acum sa trecem la treburi serioase cum ar fi capitolul intitulat "Interpretarea viselor" din "Introducere in psihanaliza" de Sigmund Freud.
E simplu. Eu va redau un vis (din carte, bineinteles) si toate informatiile necesare iar voi va exersati talentul de talamacitori de vise. Oricum o sa postez eu si interpretarea data de S. Freud si care oricum e cea corecta.

Asadar, o doamna inca tanara, casatorita de mai multi ani, are visul urmator: se afla cu sotul ei la teatru si o parte a stalurilor este complet goala. Sotul ii povesteste ca Eliza L. si logodnicul ei ar fi vrut sa vina si ei la teatru, dar nu gasisera decat locuri proaste (3 locuri costand 1 florin si 50 de creitari), pe care nu le puteau accepta. Ea gandeste ca n-a fost, de altfel, cine stie ce nenorocire.

Informatii obtinute chiar de la autoarea visului:
1. Sotul ei intr-adevar i-a povestit ca Elena L., o prietena de aceeasi varsta cu ea, s-a logodit.
2. Propunandu-si sa mearga la teatru cu o saptamana inaintea visului, ea a cumparat bilete dinainte, cu un avans de zile exagerat incat a fost nevoita sa plateasca o taxa de vanzare anticipata. Cand a ajuns cu sotul ei la teatru a observat ca se grabise degeaba, pentru ca o parte a stalurilor era aproape goala.
3. In ziua precedenta visului, cumnata ei a primit de la sotul ei 150 de florini si nu a gasit nimic mai bun de facut decat sa se duca la bijutier si sa dea banii pe giuvaericale.
4. Cat despre cele 3 locuri autoarea visului nu poate spune decat ca Eliza L. este cu 3 luni mai tanara decat ea, care este casatorita de 10 ani.

Have fun!

7 comentarii:

Anonymous said...

si interpretarea...:((

hotzu said...

va urma...

RaL said...

sa mai zica cineva ca psihanaliza nu e interesanta :)

Josette said...

eu tot astept interpretarea :-w
:))

Fotograf Ioana said...

foarte intaresanta postarea am citit cfu placere , ai talent felicitari

Masaj erotic Brasov said...

foarte bun articolul, l-am citit cu o deosebita placere

Anonymous said...

Hello! I could have sworn Iíve been to this website before but
after going through many of the articles I realized itís new to me.

Regardless, Iím definitely happy I came across it and Iíll be bookmarking it and checking back frequently!


my site - biotechnology and bioengineering news

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo