Páginas

Friday, April 25, 2008

Preview

Bun! Mi-am recitit povestirea ieri si nu mi s-a parut foarte naspa, asa ca m-am hotarat sa pun un mic fragment aici. Fragmentul e ales la intamplare, nu va ganditi ca asta e cel mai bun ;)). Cine vrea sa citeasca intreaga povestire intitulata sugestiv "In campul cu margarete cu numar impar de petale" sa ma contacteze si se rezolva :)

Acest om pe care l-am crezut nebun, e cu adevărat nebun. Dar eu ca doctor sunt neputincios în faţa suferinţei sale. Boala de care suferă nu se vindecă cu medicamente. Am crezut că se vindecă cu timpul, dar ceasul meu a stat în momentul în care am crezut că o să pot uita. A trecut atât de mult timp şi totuşi nu s-a schimbat nimic. Pentru că a trecut un timp mort, care nu a existat pentru mine. Spune-mi! Daca ai fi spaţiul care mă înconjoară mi-ai permite să îţi rănesc timpul, ca să trăiesc prin tine-n timpul tău?
A cincea zi mi-am dat seama că îmi place ceea ce sunt atunci când sunt cu Ea.
I-am povestit şi lui, de îndată ce am intrat pe uşa, de teamă că va începe el înaintea mea să povestească. De teamă că îmi va spune chiar el cuvintele pe care le aveam în minte.
Am rămas agăţat într-o frunză deasupra unui lac. Când mă voi prăbuşi nu o să tulbur cu nimic apa limpede a lacului.O să dispar în adâncuri şi o să privesc cum sus e încă lumină şi nuferii nu s-au ofilit de tot. Pe lac va trece o barcă... Abia atunci o să pot să cutremur puţin apa propriului meu lac, ştiind că Tu eşti aproape. Că ai venit în clipa cea de pe urmă să mă cauţi, să nu mă mai găseşti, să arunci o ploaie de lacrimi asupra lichidului ce mă înconjoară. Şuvoiul lacrimilor face să crească apa lacului, să inunde toată planeta, să se ridice până la cer... dar asta nu face decât să mă scufunde şi mai mult, sub o şi mai mare cantitate de apă... acum! Atunci... ar fi fost altceva...

4 comentarii:

ag0rex said...

Pune și tu povestirea asta undeva pentru ca lumea avizată să poată comenta. Sunt niște comunități (românești, deci înțeleg limba română) unde poți trimite un material și primi feed-back. Nu cred că pe blog ai destulă audiență, cel puțin eu mă simt incapabil să-mi dau cu părerea (și probabil alții, că văd că nu ai niciun comentariu).

andreea said...

comunitatea andreea iti marturiseste ca a citit povestioara ta si a apreciat o f tare..nush dak are vreo relevanta pt tn dar...

hotzu said...

daca nu ar fi avut relevanta nu ti-as mai fi dat sa citesti... asa ca, daca nu ti-am spus pana acum, parerea ta conteaza foarte mult pentru mine

Anonymous said...

Hmmm e destul de naspa de comentat fără să o fi citit măcar. Mi a placut fraza cu italic. Pare interesantă cartea ...

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo