Páginas

Saturday, March 3, 2007

Descompunere

Astazi mi-am desfacut calculatorul pana la ultima piesa: tv tuner, modem, placa video, sursa, cooler, procesor, memorii, cabluri, praf cat cuprinde... mai ramasese placa de baza prinsa de carcasa :D. Si ca sa nu cumva sa il contrazic eu pe Murphy, dupa asamblare nu mai functiona nimic. Dupa cateva ore de "mesterit", timp in care am avut chiar ideea sa imi iau alta placa de baza(noroc ca era inchis la magazin :D) am reusit sa il repar. Pai mi-am dat eu seama ca fara procesor nu prea mai functioneaza asa cum ar trebui un calculator :D (fir-ar el de contact prost >:P).

Chiar mi-au mai si ramas piese la sfarsitul operatiunii, deci nu e problema...

0 comentarii:

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo