Páginas

Thursday, March 22, 2007

Awesome !!!!

"În timpurile astea, să te surprindă ceva, sau ceva atât de mult încât să pui 4 semne de exclamare (!!!!), mi se pare pueril de naiv" [asta scria Agorex pe blog in urma cu vreo luna]

Si totusi, naiv ori nu, mi s-a intamplat. Vestea care m-a surprins atat de tare e aceea ca tot Agorex s-a lasat de fumat. DEFINITIV!

RESPECT!!!!

Ma gandeam eu ca nefumator ca trebuie sa fie mult, muuuuuult mai greu sa te lasi de fumat decat sa rezisti tentatiei de a te apuca. Mi-am dat seama pentru ca am mai multi prieteni fumatori si i-am mai intrebat asa cate ceva despre acest obicei, dar mai ales imi dau seama de lucrul acesta atunci cand vreun fumator profesionist (cu vechime cel putin 15 ani :D) ma felicita si mai ales ma respecta pentru faptul ca nu fumez. E si asta o realizare... ar trebui sa se puna o rubrica in orice CV: fumator/nefumator ParereaMea

1 comentarii:

ag0rex said...

Du-te in parerea mea. (!!!!) :))

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo