Páginas

Tuesday, March 27, 2007

AZI

mi-am cumparat o carte. A doua carte pe care mi-am cumparat-o vreodata. Prima a fost "Efectul de piramida". Am luat-o anul trecut prin noiembrie din Brasov, si acum e la profa de mate ;)), se pare ca i-a placut foarte mult, sau nu a citit-o :)), sau a vrut sa pastreze o amintire de la mine ;;).
Si ASTAZI mi-am luat "Introducere in psihanaliza" de Sigmund Freud. Ce mult am evoluat intr-un an, de la fabulatie la psihanaliza. Wooooow, nu credeam sa vad ziua in care dau de la mine 35RON pe o carte. Una imensa, 581 de pagini (de-alea mari), dar o sa o citesc pentru ca imi place.

S-ar putea defini tratamentul psihanalitic drept o educatie progresiva, in scopul depasirii reziduurilor copilariei in fiecare dintre noi. -Sigmund Freud-

2 comentarii:

Anonymous said...

Peste reziduurile copilariei chiar nu se poate trece cu oricata psihanaliza si bunavointa ai avea.Tot va ramane acolo o urma a lor.

hotzu said...

Nu inteleg de ce tii tu neaparat sa il contrazici pe Freud. Citeste cartea si apoi mai vorbim, deocamdata nu stii nimic.

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo