Páginas

Thursday, March 22, 2007

Happy birthday 3

Se pare ca martie e o luna incarcata de multe evenimente de acest gen ;;)... prin urmare, inca o aniversare: Cosmin Vasile, cunoscut printre cititorii de bloguri sub pseudonimul Katena.
Si m-am convins definitiv ca tot cel mai misto e sa fii primul care ii ureaza la multi ani unei anumite persoane. Aveam eu o teorie, da' never mind... prietenii stiu de ce :D. Aseara pe la 1 dimineata i-am trimis um mesaj Katenei si m-a si sunat sa-mi multumeasca... cica i-a placut :)... un gest frumos...

"Ar fi prea banal sa iti zic un simplu la multi ani. Asa ca nu iti zic. Si nici nu are rost...." [fragment din mesaj, suficient pentru blog zic eu >:P ]

0 comentarii:

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo