Páginas

Wednesday, March 21, 2007

Piatra Corbului rulzzzz

Pentru cei care nu stiu, Piatra Corbului reprezinta un monument natural destul de impresionant al comunei Gura Teghii. Si e chiar "fata in fata" cu casa mea. E o stanca mare, de aproape 100m, o adunatura de bolovani care de care mai spectaculosi.
Si fiindca am fost acasa weekend'ul acesta am avut timp sa fac o mica escaladare a acestui "bolovan", impreuna cu cativa prieteni. Ocazia perfecta pentru mine sa fac poze :), vreo 24 de mega in total. Bineinteles ca eu am hotarat sa urcam pe drumul cel mai greu, o panta cu o inclinatie undeva la vreo 70%, fara exagerare.
poza de mai sus e preferata mea, e artistica, desi mi-a fost greu sa o aleg ca am foarte multe frumoase...

Si asa se vede Gura Teghii "din nori" :D

2 comentarii:

Anonymous said...

Si casa mica verde. Tot "din nori".

Anonymous said...

aici a copilarit Shefu` Greilor :)))

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo