Páginas

Monday, March 5, 2007

Fata care scrie cu mana stanga

Asta e saptamana para, adica aia in care merg la cursuri... prin urmare imi vin idei despre posturi noi pt blog. Nu stiu care e legatura, da asa mi se intampla.
Ma uitam printre colegii de serie si deodata vad o fata care scrie cu mana stanga, nu e ceva foarte des intalnit, da nu asta vroim sa subliniez. Mi-a adus aminte de cineva: cand am dat admiterea la poli era o fata care statea exact langa mine si la mate si la fizica, si care scria tot cu mana stanga. Inca un mister de rezolvat pentru mine.
Va dati seama ca nu a fost foarte greu sa aflu cine e... ;)) de fapt m-a ajutat memoria... o chema tot Leonte ;))
Undeva pe la seria F... ma intreb daca ma mai tine minte :-* (ca eu nu mai stiu cum arata :)) )

2 comentarii:

ginny said...

eu scriu cu mana stanga...si nu vad nicio deosebire intre mine si ceilalti...doar ca scriu cu stanga:D:D

hotzu said...

da' nici nu am zis ca pers. care scriu cu mana stanga sunt diferite :P

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo