Páginas

Thursday, April 10, 2008

Un barbat si mai multe femei

Teatru, teatru :D:X:X
Barbatul ca barbatul, dar femeile :X:X:X 8 la numar.

Imi place din ce in ce mai mult atmosfera de la clubul La Scena numit si Teatrul Arca. Si incepe sa imi placa din ce in ce mai mult acest teatru improvizat, jucat in podul cladirii, cu decor minim, cateva reflectoare bine pozitionate si muzica foarte inspirata.

Si iarasi am ras foarte mult. Ma gandeam care dintre fete mi-a placut cel mai mult (si nu ma refer numai la felul in care si-a jucat rolul). Dar e greu sa alegi pentru ca fiecare a fost unica in felul sau si au stiut foarte bine sa isi puna calitatile in evidenta: povestitoare semana putin cu Amelie Poulain (din filmul despre care am mai scris eu un post mai jos), energie debordanta, picioare atletice si zambet frumos; asistenta medicala, un pic perversa in miscari ;;), doctorita alias bariton ragusit, semana cu simona nae, cel mai frumos zambet si pozitie faina pe birou, fata de la asistenta sociala, cea mai amuzanta, mereu racita si cu o chipie tare in cap, in jurul ei s-au construit improvizatiile, mi-a placut parul ei zburlit dupa ce si-a dat jos carpa din cap si replica spusa spre public, "nu sunt racita, ma prefac; sunt actrita :D"; cine mai era? :-? a, nevasta tipului, nu prea s-a evidentiat, mi-a placut cum aseza esarfele in inceputul piesei; poeta autobiografa, a avut cea mai tare intrare in scena, anuntata de povestitoare ca fiind o "bruneta voluptoasa". Dupa ce se uita mai bine la ea... "o roscata... misterioasa" :)) foarte foarte bine i s-a potrivit rolul pe care l-a avut si foarte bine l-a si jucat; functionara serioasa, inalta si ...serioasa, dar imblanzita de acel barbat din titlu in cele din urma; si nu in ultimul rand, vecina barfitoare care aseza mereu o carpa pe funie, tipete faine si isterice, un caracter care ii domina pe cei din jur prin puterea cuvantului, dar buna si asta :), imblanzita si ea in cele din urma. Cat despre barbat prefer sa nu discut foarte multe pentru ca tocmai am primit niste comenturi cu ghilimele la postul anterior si nu as vrea sa se inteleaga gresit. Doar ca si-a jucat foarte bine rolul in cele 2 ipostaze de barbat supus si de don juan. Semana cu Tom Cruise cu ochelarii aia la ochi.
Cam atat ar fi de spus pe blog, restul va las sa descoperiti singuri; deci mergeti la piesa daca aveti ocazia.
Asa... voi ce ati mai facut joi seara?

4 comentarii:

Anonymous said...

Hmm,teatru...de fapt nu,am gresit,era asa:

Hmm,femei :D

Anonymous said...

ma inebunesti cu piesele astea de teatru .. ce ghinion pot sa am sa stau intr-un oras in care o piesa de teatru e mai rara ca o ploaie in desert .. cat despre piesa .. mentionez despre primul paragraf .. adevaratii artisti fac arta cu doua panouri fara tam-tam .. arta nu are nevoie de sala de 200 de locuri imbracata in aur;)

hotzu said...

@efficiency: hmm, da ;;) :D
@dana: tocmai de-aia merg eu la teatrul arca si nu la teatrul national. Si cand o sa vii la bucuresti esti invitata mea... deja banuiesti unde ;)

Anonymous said...

Desi au trecut mai bine de 3 luni de cand ai postat pe blog comentariul despre piesa, nu ma pot abtine sa nu spun ca probabil nu prea te pricepi la teatru din moment ce consideri aceasta piesa una relevanta. E absolut stupida realizarea ei, iar actritele par ca nu au nici o legatura cu meseria asta (poate in afara de faptul ca sunt frumusele). Nope, nu merita vazut acest spectacol ... avem indulgenta de a-l numi spectacol...

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo