Páginas

Thursday, April 17, 2008

In loc de titlu

De fiecare data cand ma duc in satul meu din comuna mea natala, adica ACASA, ma duc si pe la fosta mea scoala generala. Si ma mai uit si eu pe pereti pe ici pe colo. Asa am gasit aceasta poezie scrisa de o copila de clasa a 6-a pe care o si cunosc destul de bine. Tema poeziei era elevul laudaros. Haideti sa nu facem critica literara asupra aceste mici creatii ci sa incercam sa ne punem chiar noi in pielea unui copil de 12-13 ani, care are: o mama bolnava psihic, un tata betiv, o harababura de nedescris in casa, un caine, 3 ciresi si aproape numai note de 10....

Elevul laudaros
Ce nu este rusinos,
Ar trebui educat
Ca sa fie ordonat.
Sa-nvete sa fie cuminte,
Sa aiba mai multa minte.
Daca de mic laudaros se invata,
Un copil, va avea putin in viata.
Poate va avea amici,
Dar poate sub el, mai mici.
Va fi major intru toate
Si va crede ca are numai el dreptate.
Spune ca e genial
Si stapanul ideal.
Si spune ca este cel mai tare.
Dar de fapt este un om
Ce traieste mai putin decat un pom.


Ma vad nevoit sa repet ultimele 2 versuri: Dar de fapt este un om, ce traieste mai putin decat un pom... eu unul ^:)^

0 comentarii:

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo