Páginas

Thursday, April 3, 2008

nonMuse

Imi place blogul asta pentru ca e al meu si pentru ca il am de multa vreme. E fratele meu mai mic si de-abia astept sa faca 7 ani ca sa il dau la scoala. Si imi place sa scriu pe blogul meu. Foarte mult. Insa in ultima vreme nu prea am scris multe chestii. Si nu pentru ca nu am timp de pierdut vremea pe net, ci pentru ca ma aflu intr-o pana de inspiratie.
Am nevoie de o muza. O muza altceva decat muzica celor de la Muse. O muza altceva decat orice melodie de la orice formatie.
Dar muzele sunt rare!

2 comentarii:

Anonymous said...

am avut si eu perioade .. nu neaprat muze ai nevoie .. poate doar de odihna si calm .. esti prea inflacarat sa scrii ceva si exact atunci nu iti iese nimic sa te saisfaca .. crede-ma stiu cum e .. si aici nu a vorbit mama omida din mine .. aici a vorbit dana:)

Anonymous said...

dupa cum cred k ai observat deja, eu nu am mai scris absolut nimic in ultima vreme. te-ai intrebat vreodata de unde atata latenta? muza de obicei sta in inima la un loc cu fericirea.......adevarata fericire nu am simtit-o dekt aksa si nu in locurile astea pline de mizerie. acel extaz al scrierii l-am avut doar acolo unde am simtit cu adevarat k cineva este intr-adevar in spatele meu, ma sustine si...ma simteam bine.uneori scriam sau citeam doar pt k simteam k cineva-ul acela face acelasi lucru.acum ma simt singura.......

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo