Páginas

Monday, June 4, 2007

Sweet home...

Gura Teghii e in culori... a fost superb acasa, aproape ca uitasem ce frumos e la munte in aceasta perioada, de cand sunt aici in capitala.
Si in afara de natura mi-a mai placut reintalnirea cu cele mai traznite 2 vecine ale mele de acolo. Deci am ras cu ele cateva ore in sir de credeam ca o sa mor si nu alta. Cea mai tare a fost cea mica dintre ele, Alina, care a inceput sa imi povesteasca, asa cu un ton serios: "ma, dormea pisica in cenusa". Faza asta nu am cum sa o uit, a fost mortala... continuarea era ca dormea pisica in soba(unde era si cenusa) si bunica ei a aprins focul(nu stia de pisica). Si pisica a sarit prin flacari afara din soba, de a zis ca a iesit dracu la ea =)). Si au mai fost multe faze, printre care si denumiri care nu cred ca le mai gasesti decat in sat la mine, cum ar fi: "ciuciuru' lu' Geanta". In concluzie, m-am nascut intr-un sat de nebuni si trebuie sa imi reprezint cu mandrie locurile natale :D.

P.S.:Trebuie sa le aduc odata pe la Bucuresti pe fetele astea 2 ;;)

0 comentarii:

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo