Páginas

Monday, June 25, 2007

Ordine descrescatoare...

2 zile plus inca una, de fapt, plus asta.
Prima: superba, sambata, dupa numai 3 ore de somn si un examen pe care l-am luat cu nota 7 fara sa invat deloc (nu poti sa ii zici chiar noroc chior, sa zicem ca am stiut sa ma descurc fara macar sa copiez;) ), a urmat prima seara de Coke Live. Nici macar nu stiam unde e Lacul Morii cand am plecat din camin. Dar a fost simplu: m-am urcat in metrou, am pus ochii imediat pe un grup de adolescenti cu alura de rockeri si i-am urmarit indeaproape. Nici macar nu mi-am pus problema ca nu o sa ajung unde trebuie. Ajuns acolo am intrat direct in spiritul festivalului:
--- Bechyard Babies, o trupa suedeza, nu cine stie ce, dar nu aveai cum sa nu ii observi pe tobosar si pe cel de la chitara bass, parca erau David si Goliat, 2 munti de oameni, si ala de la chitara bass avea o chitara super misto pe care scria "13 FTW". Vreau si eu una :).
--- The Rasmus, incredibila vocea solistului, niste baieti foarte talentati, au cantat si cateva piese acustic, mi-au placut extrem de mult.
--- Prodigy, aerul de vedeta nu a fost prea bine respirat de catre mine, dar sonorizarea a fost pe masura, melodiile ok, super ritmate, in stil drum'n'bass, jocul de lumini superb, si o dezlantuire dementiala in public.
--- Vanilla Ice: dupa Prodigy au plecat cam 70% si rau au facut. Nici eu nu ascultasem niciodata trupa asta si nu prea stiam la ce sa ma astept. Decor misto, cu 2 vrajitoare de-alea agatate de tavan, si un solist absolut nebun. Fara sa exagerez a aruncat vreo 150 de sticle de apa in public, si-a turnat si lui apa in cap pana s-a udat tot, tot, tot, a chemai vreo 10 cinspe fete pe scena si bineinteles ca le-a udat si pe ele :X :P. A dansat super misto tipul asta cu alura de jucator de baschet , si a intretinut atmosfera, m-a convins sa raman pana la ora 2 sa il vad. Ca atitudine eu il plasez pe primul loc.
A doua: pana la urma am ajuns si in a 2-a zi acolo, adica am ajuns si gata.
--- Ill Nino: niste necunoscuti pentru mine pana in ziua aia, o trupa interesanta din America de Sud, canta un fel de metal amestecat cu punk-rock si bineinteles acele influente ala locului de origine, era unu care batea cu mana la niste tobe de-alea de ritual. Chiar mi-au placut.
--- The Cult: tot niste necunoscti pentru mine, m-au dus oleaca cu gandul in anii 80, au un stil asa mai old school, cu ceva si din rock'n'roll. Incredibil chitaristul din dreapta, a schimbat vreo 4 chitari diferite, super bun, un vrajitor al acestui instrument. Mi-au placut si astia.
--- Incubus: era trupa pe care o asteptam cel mai mult inca de la inceput. A fost ceva deosebit la aceasta trupa, au fost cei mai iubiti de catre public, toti stiau versurile si cantau in cor cu solistul, s-a scandat Incubus, atat de tare incat cred ca vibra apa in lac, mi-a placut palaria solistului, super smechera :D, sonorizarea in schimb a fost foarte proasta, deci se putea si mai bine, si acum mi-a mai ramas in minte refrenul: " Whatever tomorrow brings, I'll be there" sau "Goodbye.... wish you were here"... A meritat!!!
A treia zi: vreau sa uit acesta zi!

1 comentarii:

ag0rex said...

Umm, a fost vreun lucru la Coke Live care NU ti-a placut? :)

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo