Páginas

Saturday, June 16, 2007

Happy birthday 8, recapitulare, concluzii, postul cu numarul 100 and so on...

.
Nu am mai scris pe blog de mult, asa e, stiu, da' nu mai am timp. E perioada aia a anului in care eu am acu niste examene si astea imi dau peste cap programul normal. Auzi, normal =)), de parca ar fi ceva normal la mine.
Dar sa revin. Ca sa incep cu ce mi-am propus sa incep, sa mai zic cuiva la multi ani. E vorba de Alina, stiu eu care, a mai fost vorba despre ea intr-un post al meu (cand zicea ea ca dormea pisica in cenusa :D). Ziua ei a fost pe 12 iunie, a trecut ceva vreme de atunci, dar oricum nu conteaza ca i-am zis la multi ani si atunci (am fost chiar primul :> ;;)). Da sa fie trecut si pe blog evenimentul ;)
E insuportabil de cald in Bucuresti si o sa fie si mai cald dupa cate imi aduc aminte de vara trecuta cand am dat admiterea. Si apa rece e tot calda in baie. Si Dambovita parca izvoraste direct din toaleta caminului meu, e imposibil sa faci baie in apa aia, deci nu merge sa te racoresti in asa ceva :(.
Mai am 3 examene si termin si sesiunea asta. Tot ce imi doresc e sa le iau pe toate cu nota 5. Nu vreau mai mult. Nu mi-am propus sa fac lucruri mari in facultatea asta, sa imi iau examenele acolo si gata. A fost tare inainte sa ne dea rezultatele la baze 2. Le spuneam in gluma unor colegi ca ma duc la prof si ii zic: "daca imi dati 5 o sa va aprind o lumanare pe mormant cand veti muri". Si dupa ce mi-a zis ca am luat nota 5, proful a facut o pauza de vreo 3 secunde si apoi a spus: "unii dintre voi ar trebui cand plecati acum acasa sa treceti prin rectorat si sa aprindeti o lumanare(e o biserica acolo)". Deci am ras sa mor cand l-am auzit. Telepatie, huh? :D
Am inceput sa downloadez discografiile complete la formatiile care imi plac. Pana acum am terminat numai cu The Used, 3 Doors Down, Fall Out Boy si Panic! At The Disco. Formatiile astea nu au scos prea multe albume, mi-a fost usor, da ma gandesc cand oi ajunge la Red Hot Chili Peppers... ;)) :O si nu numai. Oricum ideea e buna, o sa am toata vara ce asculta, daca nu o sa reusesc sa imi bag net acasa.
Ultima data cand am fost acasa mi-am recitit "operele" scrise in clasa a 12-a. O sa le corectez putin si o sa le pun pe blog, dar asta dupa sesiune :). Mi-a mai venit o idee de o nuvela asa, ca nu am eu timp sa ma bag la un roman si cred ca tot in vara asta o sa ma mai ocup de asa ceva.
E postul 100 al meu de cand sunt prin blogosfera. Nu mi-am inumarat posturile imi spune aici undeva ;)). Altfel nu aveam de unde sa stiu. Deci e un fel de aniversare a mea pana la urma; asa ca imi urez singur la mai mare.

Gata! Chiar mi-a placut sa scriu postul asta!

0 comentarii:

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo