Páginas

Tuesday, June 5, 2007

Happy birthday 7

Era sa fac cea una dintre cele mai mari greseli de cand scriu la acest blog, si asta din cauza facultatii, cu examenele ei cu tot :(. Era sa uit ca astazi e ziua de nastere a unui prieten foarte foarte bun al meu, respectiv Catalin Mares, cunoscut prin blogosfera si sub numele de "groparul intelectual" (sper ca nu era o identitate secreta >:P).
Sunt putine persoane cu care sa pot spune ca ma inteleg asa de bine, ca am asa de multa incredere in ele, ca rad asa de mult cand ne adunam la o carte (de joc :d), sau mai stiu eu in ce imprejurare... asa ca, inca o data La multi ani <:-P

1 comentarii:

Anonymous said...

mersi mult cata...am avut un examen naspa azi si abia acum am vazut post`ul :P

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo