Páginas

Thursday, December 21, 2006

Oare cum va fi?

Nu poti sa iti dai seama cat de mult iti lipseste cineva sau ceva decat in momentul in care l-ai avut si esti pe cale sa-l pierzi. Despre internet vorbesc, bineinteles, vacanta asta o sa fie nevoie sa ma obisnuiesc fara, o sa fie mult mai greu decat atunci cand a trebuit sa ma obisnuiesc cu el. Ca tot veni vorba, ieri m-am intors la Bucuresti si vorbeam pe mess cu Florin Nita. Ca sa fie treburile mai interesante, i-am spus ca sunt acasa si ca mi-am bagat net, nicidecum ca m-am intors asa repede in capitala :D. Pai cat de naiv sa fii sa crezi ca exista muritor care sa-si fi bagat net la Gura Teghii??? Asa ceva doar in basme :))))))))))))

2 comentarii:

ag0rex said...

Adica tu esti nemuritor sau ce pm? :)

hotzu said...

Recunosc, am gasit eu o solutie cu telefonul mobil, orange gprs, nu prea avantajoasa, dar era net... si am aflat ca mai erau niste persoane care aveau net pe langa posta, ceva cu nush ce fire de pe acolo, oricum imposibil pt mine de accesat, asa ca recunosc m-am cam grabit cu postul asta da' era ultima mea zi in bucuresti pe 2006... merge? :D

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo