Páginas

Saturday, December 2, 2006

Poetul din mine

In urma cu ceva vreme tocmai ce il intrebam pe Sorin Toader, un fost coleg de liceu, daca a mai scris ceva poezii. Drept raspuns am primit de la el un link catre un site de poezii, unde mai publica din cand in cand cate ceva(nu dau mai multe detalii, cei interesati sa se uite in dreapta).
Asa mi-a venit ideea sa imi fac si eu un cont acolo, probabil defect de scriitor:)), si sa si public ceva acolo, asa din inertie... Si daca cumva v-am facut curiosi, si chiar daca nu, o sa prezint aici una din cele 3 poezii ale mele, pe care am compus-o intr-o dimineata, in timp ce veneam cu autobuzul spre liceu... subliniez liceu... era in vremurile mele de glorie:D

Verde

Verde e iarba, cum alta nu-i,
Verzi sunt si ai cerului astrii,
Verzi sunt si ochii tai albastrii,
Cand se topesc in ochii mei caprui.

0 comentarii:

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo