Páginas

Saturday, December 9, 2006

Prea tarziu...

Prea tarziu, aceste doua cuvinte sunt poate singurele pe care nu le voi uita din "La tiganci" de Eliade. Ca si Gavrilescu, ma simt marcat de aceasta "regula", fara a putea gasi un motiv sau o explicatie. E de-a dreptul pur si simplu. De cele mai multe ori, cand zic si eu sa fac ceva, ce as fi putut face si mai devreme daca as fi vrut, e deja mult prea tarziu... si tot asa, e ca un cerc vicios, pentru ca ma simt marcat de acest prea tarziu, sunt constient de lucrul acesta, dar sunt sigur ca si data viitoare se va intampla la fel.
Si pentru ca ar fi fost pacat sa nu va povestesc, joi am avut examen la algebra si nu stiu cum se face ca eu ma duceam la 12 spre sala de examen, iar restul colegilor din grupa mea se intorceau acasa. Cu siguranta nu era la 12 examenul, mai degraba la 10... prea tarziu!!!

5 comentarii:

Anonymous said...

Frumoasa replica lui Eliade,totusi ar cam trebui sa n-o prea aplicam nu crezi? E urat cand spui "Eh, prea tarziu" parca trece timpul pe langa noi nu?

hotzu said...

Pai aery, tocmai despre asta e vorba, ca eu nu vreau sa aplic regula, dar se pare ca ea ma cam "aplica" pe mine... dar poate ca asa trebuie sa fie, in definitiv eu m-am convins ca, totusi, nimic nu e la voia intamplarii.

P.S. poate imi spui si mie cine esti ;) da nu pe blog, YM:izo_panthera_leo

Anonymous said...

Corect nimic nu e la voia intamplarii dar eu chiar cred ca destinul ti-l faci tu cu manuta ta beneficiind totusi si de un ajutor superior, Dumnezeu

CJ Ustynov said...

Pai atunci nu te mai duce la examene sa vezi cum se infirma regula,eu asa fac :))

ag0rex said...

Sau du-te si bazeaza-te pe ajutorul ala superior, sa vezi cum se infirma de tot regula.

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo