Páginas

Tuesday, December 12, 2006

I like it loud

Totul a inceput cam pe la jumatatea lui decembrie, cand mi-am cumparat un sistem audio 5.1 de 150W. Acu' n-o scoate el chiar atat, da' pentru o camera cum e asta de la camin e discoteca la tine acasa. Si de cand am venit la Bucuresti i-am terorizat pe colegi (nu pe toti) si pe vecinele de modul cu muzica mea ;)). Pai rasuna acorduri de punk, rock si house (acum e la putere The Used) de se aud pana peste mari si tari:D. Mai nou, fiinca tot era ultimul, m-am decis sa invat si eu la examenul de la baze. Bineinteles cu muzica la maxim, am descoperit ca in liniste ma plictisesc si nu mai invat nimic, ba chiar ma ia somnul. Si mi-am mai dat seama de ceva: e interesant sa asculti muzica tare in casti si sa nu te gandesti la nimic, absolut nimic... poate doar la lumina, de orice culoare... nu stiu exact ce inseamna asta da' mie asa mi s-a intamplat;). In cele din urma am adormit pentru vreo 10 minute. SUPER!!!

0 comentarii:

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo