Páginas

Saturday, May 19, 2007

7-10 ani

Cati dintre voi mai aveti materiale din clasele primare, ma refer aici in special la caiete de compuneri, ca alea erau cele in care ne puneam la bataie imaginatia debordanta a acelor timpuri. Eu am mai gasit doar caietu' lu sor'mea (unul din ele) si am gasit o formulare mortala. La compunerea cu titlul Pisica mea: "pisica mea este motan".
Si imi mai aduc aminte si de cateva perle ale colegilor mei tot din clasele I-IV. Adita Gateristu(=))) :"am manacat un mar fructifer; s-au intors din tarile calde pasarile patriotice" si Silviu: "-Tata, de ce e stanca aia acolo? -Pentru ca asa a vrut Domnu', fiule. -Tata, de ce e garla aia acolo? -Pentru ca asa a vrut Domnu', fiule." Si asa o tinea tot compunerea =))))), aceleasi tipuri de intrebari, acelasi raspuns :D.

Si ca o completare :) cati ati avut in acea vreme "oracole" ;;). Erau tare la moda in vremea aia, am si eu unul pe acasa pierdut pe undeva, dar o sa il gasesc ;) ;))

4 comentarii:

Anonymous said...

Eu imi amintesc ca la prima mea lucrare la doamna Baicus am luat un B(bine).

Am scris "ca cand Eugen". O greseala pe care a facut-o toata clasa, dar absolut toti. Asta pana sa aflam de miraculoasa formula "ca atunci cand".

In rest, imi placea foarte mult compunerea. Si asta poate pentru ca faceam compunere si in ora de educatie muzicala si in cea de abilitati practice.

Anonymous said...

cel mai tare a fost un coleg al meu in clasa a 6a la engleza...a facut propozitia "My father is a woman" :D o fi stiut el ceva

ag0rex said...

Adu-ţi aminte de prima compunere de-ale lui Struţ, în clasa a noua.

ag0rex said...

Ah, si oracolele erau gay.

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo