Páginas

Tuesday, May 8, 2007

To the airport!

Acu' pe bune, are tou sure? Don't worry, Pall Mall has no sugar! :P Asta e o replica din scurt-metrajul pe care l-am trait aseara cu Agorex. Poate o sa il si filmam vreodata. E ceva de genul uita tot ce crezi ca ai trait pana acum, asta e cu mult, mult mai tare.
A inceput ca o "goana dupa P.M.". Sunt doar 7 benzinarii in Bucuresti de unde iti poti lua tricourile alea de la promotia Pall Mall.
Era ora 19:00.
Dupa ce am fost la cea mai apropiata de noi, unde nici nu am apucat sa intram in benzinarie ca am si fost anuntati prin speaker ca nu mai au tricouri, traseul e simplu: Pipera(cu metroul, unde se agata harta in cui :D) -> Aviatorilor(cu metroul, inapoi 2 statii:D) -> Baneasa(pe los, ca doar nu sunt decat vreo 4 Km) -> Comuna Otopeni (cu microbuzul, veeo 7 Km cred, pai sa nu .... pe Mihaela care ne-a trimis la Baneasa, cand de fapt la Otopeni era benzinaria de unde isi luase ea tricoul. Daca stiam de la inceput unde trebuie sa ajungem clar nu mai plecam, da' era prea tarziu). Si ne-am intors de la Otopeni, care nu e in Bucuresti, in Regie... PE JOS :O:O:O Am trecut prin toate locurile posibile, cine credeti ca era la 11 noapte pe CENTURA: Hotzu si cu Agorex =)). Acum ma intreb ce or fi crezut aia din masini despre noi, ca suntem pesti sau prostituate =)). Am vrut sa ne facem reclama pe ciment proaspat turnat si ne-a vazut paznicul, am gresit drumul in intersectie si apoi ne certam ca eu vroiam sa o luam pe o scurtatura ca sa ne intoarcem pe calea cea buna (si asa am si facut), treceau avioanele pe deasupra capului ca trenurile la TNB, la un moment dat ma tot uitam la ceas sa vad cand se face 00:00 ca sa ii zic la multi ani lu' Agorex. El nu mai stia nimic pana nu i-a sunat telefonul pe la fara un sfert, mi-a cam stricat surpriza, da' oricum...
S-a scris istorie ce sa mai...
La ora 2 eram in regie, morti de oboseala, dar aventura s-a incheiat la 6 dimineata, ultimele 4 ore la o bere si discutii... "la rece". Oricum tot ce am povestit eu aici nu e nici 30% din tot ce s-a intamplat, cine e intereseat de restul sa ma scoat ala un suc :) si o sa-i povestesc cu placere, asa ceva e imposibil de scris.

Asa o zi de nastere vreau si eu sa traiesc!

2 comentarii:

Anonymous said...

Si, pana la urma, ati gasit tricou? :)

hotzu said...

Asta era si faza, ca nici tricou nu am gasit =)))

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo