Páginas

Tuesday, May 8, 2007

Happy birthday 5

Si uite ca i-a venit si randul lui Agorex sa faca 19 ani :P era si cazul, ca doar e cel mai tanar student pe care il cunosc. Oricum eu am fost primul care i-am zis la multi ani... da asta e o poveste lungaaaaaaaaaaa (vezi postul de mai sus)

Later Edit: am mai aflat de o persoana nascuta pe 8 mai, tatal lu' Elena. Am spus ca posturile astea cu "Happy birthday n" sunt pentru persoanele care merita, prin urmare aceasta editare nu e pusa asa la intamplare :). Deci "La multi ani" si pentru... sa zic tatal lu' Elena sau domnul Tatulescu? :-? :)

2 comentarii:

Anonymous said...

Merita tata? :))

Daca zici tu, eu te cred sa stii.

Da merita, ca seamana cu mine. Suntem rude.

hotzu said...

Pai tocmai de-aia am spus ca merita... pentru ca e ruda cu tine :P :*

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo