Páginas

Thursday, May 24, 2007

At the end of the road

Vreau sa am si eu un raspuns la intrebarea: "care este scopul tau in viata?". Si nu sa fie un - vreau sa fac ... ca sa fie bine ... sa am ... sa nu duc grija ... pm ... - si alte prostii de genul, care de acum sunt vorbe de copil mic.
Ideea m-a lovit instantaneu, ascultandu-l pe proful de sociologie astazi, la discutia pe marginea cartii "De la idee la bani". Si nu e vorba ca vreau sa ii copii visul, pentru ca ideea asta mi-a mai trecut odata prin cap, acum vreun an, si pe cat de absurda mi se parea atunci, acum nu mai e deloc asa.

Eu VREAU sa iau Premiul Nobel, probabil pentru literatura, acesta este incepand de azi sa zicem scopul suprem al meu in viata.

P.S.: asta o sa fie postul cu cele mai multe etichete.

2 comentarii:

ginny said...

eh....vezi tu mey cataline...eu nu am pana acum niciun scop in viata...si uneori stau si ma gandesc la chestia asta si nu imi gasesc niciun raspuns...si doare. Nu inteleg niciodata de ce nu mi-am gasit inca un scop in viata...pentru ca nu imi pasa de viata mea? Pentru ca nu am timp de a ma mai gandi la toate astea? Pentru ca de multe ori ma consider o ruina, ce zace in lacrimi? Plm...nuj ce scop am eu in viata...nu am

ag0rex said...

Scopul vieţii este să o trăieşti.

Premiul Nobel este doar o certificare pe care vrei să o obţii pentru ce scrii tu acolo. Un obiectiv pueril, după mine, doar dacă nu faci tu în subsol la P3 nişte jmecherii pe care nu vrei să ni le arăţi şi nouă.

PS Sper să nu îţi dea cămin în Leu. :D

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo