Páginas

Thursday, March 20, 2008

Monged

Teaaatru :D :X

"Monged în slang înseamnă terminat de la băutură şi alcool. Echivalentul lui "muci" din română. Starea cînd simţi că tot corpul îţi explodează, că mintea îţi sare în aer. Că pămîntul îţi alunecă de sub tălpi ca o pojghiţă de gheaţă. Şi nimic nu mai e cum ştiai că e. În Monged, trei tineri care sfidează toropeala creierelor lor devin regii cotidieni ai avalanşei de droguri. Ating cerul şi sînt fericiţi. Pentru că de-acolo de sus sar direct în cap."

Asta e o descriere foarte frumoasa a piesei pe care tocmai am vazut-o. Si e o descriere potrivita, deloc exagerata. Bere, ecstasy, cocaina, adrenalina, muzica, gagici (chiar si imaginare) cu nume sau fara nume, lumini, telefoane, toate necenzurate intr-un singur loc.

A fost ca un delir... uitasem cuvantul asta pana in seara asta. Si am ras mult. Mi-e greu sa descriu asta de la tastatura. Nu o sa mai scriu nimic, cine vrea amanunte sa ma sune.

"Merg cu ochii inchisi. Nu am cum sa ma ciocnesc pentru ca inventez lumea in fata mea pe masura ce inaintez."

6 comentarii:

Anonymous said...

asa Cata, deci ti`a placut...ai vazut ca am gusturi bune :P

hotzu said...

da, da :D foarte buna recomandarea; te mai astept si cu alte propuneri ;)

andrei said...

http://abitir.ablog.ro/2008-03-18/dedalus-lounge.html

mai avem, mai avem... :-)

vino joi pe 27 martie ora 21:00 in The Other Side of Expirat

Anonymous said...

m-ai facut atat de curioasa.. data viitoare mergem amandoi vezi ca mi-ai promis:P

Anonymous said...

hm.. de notat..

Anonymous said...

@blur: ;)) :P

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo