Páginas

Sunday, November 4, 2007

Ultimu' racnet in blogosfera: leapsa

Am primit-o si eu de la Elena. N-am ce face, nu am cum sa intrerup lantul (desi, fie vorba intre noi :-$, imi seama cu un fel de mass in blogosfera).

Oamenii de care imi pasa cel mai mult: familia, muza si prietenii adevarati, in aceasta ordine, insa cu diferente infime.
Ma simt mandru de mine pentru ca: nu fumez.
Oamenii pe care ii admir: Steve Irwin, Garcia Marquez (am zis sa fie unu mort si unu care nu se simte prea bine).
Imi place mult sa: imi calculez cu atentie si rabdare "mutarile" cand este vorba de ceva important pentru mine.
Imi doresc sa: merg la vara in Grecia sau Elvetia.
Unul dintre cele mai bune lucruri facute de mine: prefer sa nu spun mai multe, dar poate ca exista undeva o persoana care imi multumeste pentru ca treieste.
Mi-ar placea sa devin: scenarist.
Imi propun sa: nu ma schimb.
Prefer sa: ascult muzica atunci cand dorm.
Later edit(pe asta il uitasem) Stiu ca pot sa: dau gol de la 30 de metrii.

Dau leapsa mai departe lui Agorex si Dia

1 comentarii:

Dianora Ungureanu-Maier said...

multumesc! Am facut si eu in seara asta leapsa! :D ma bucur ca m-ai inclus

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo