Páginas

Tuesday, November 13, 2007

E timpul...

...ca scriitorul sa iasa la iveala. M-am apucat iar de scris. Vreau sa imi termin povestirea pana in decembrie. Am inceput-o in septembrie iar in octombrie nu am mai scris nimic. Asta nu ma face insa sa imi pierd inspiratia. Am metodele mele. Ma intorc in mintea mea in timp, la momentul la care randurile pe care le scriu reprezentau ceva. Si pare atat de aproape... in starea aia pot sa reiau ideea asa cum as fi scris-o atunci. Plus ca mai am si notitele mele din carnetelul meu pe care il am sub salteaua mea.
Cam atat deocamdata. Nu dau detalii despre ceea ce scriu, nu dau nici titlul, nu insistati. Sper sa fie o surpriza, macar pentru cei care vor avea onoarea sa citeasca :D :P

2 comentarii:

Anonymous said...

Daca mentionezi de Heroes prin ea, exista o mare posibilitate sa o citesc :D.

CJ Ustynov said...

Scrie acolo,abia astept sa citesc.Dar...nu te grabi.

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo