Páginas

Thursday, November 29, 2007

Istoria se repeta:

Anul asta nu a adus nimic nou in ce priveste partialele. Nu am invatat nimic, dar nu e problema. O sa iau examenele in sesiune dupa, in medie, cate 3 zile de invatat la cantina, departe de calculator.
Si istoria tinde sa se repete si in ce priveste sarbatorile... acum ma aflu in perioada in care imi fac oarece iluzii ca o sa fie fain, ca or sa vina copii sa cante colinde si eu o sa ascult in timpul asta "it's a punk rock christmas", ca o sa ninga, ca o sa ma tavalesc in zapada si o sa ma plimb pe strazile (sau drumul) luminate de beculetele instalatiilor ce impodobesc brazii de dincolo de geamuri, ca o sa fie frig, cer senin, luna plina si eu o sa port la gat un fular mare, cu dungi colorate...
Va zic eu cum o sa fie: nu o sa ma trezesc de dimineata sa ascult colindatorii, de nins nici vorba, iar de revelion o nici macar nu o sa ma imbat (poate daca as reusi ar fi super) si pe la 4 o sa fiu singurul care sare ca dementul pe punk-rock. O sa ma duc acasa la 7 dimineata si o sa dorm pana la 10 si cand ma trezesc in camera o sa fie frig si o sa dau drumul la televizor...
V-am spus eu, se repeta... e recursiva!

2 comentarii:

Dianora Ungureanu-Maier said...

mai sunt destule sanse sa nu se repete.. :D

ag0rex said...

Redundanta coae, nu recurvista!

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo