Páginas

Friday, January 19, 2007

17 ianuarie...

O zi obisnuita a anului, mai mult sau mai putin mijlocul iernii, transformata intr-o primavara timpurie de ceva vreme, parca de-o varsta cu mine, parca in ciuda mea...
De-a lungul timpului am retinut 2 evenimente, 2 cutremure mai exact, in 1994 de 6,7 grade si in 1995 de 7,3 grade, deranj zic eu, poate ca ar fi cazul pentru inca unul, sau poate ca a inceput deja in mine...
Nascuti pe 17 ianuarie (dintre cei mai cunoscuti si celebrii in acelasi timp):
Oliver Hardy, interpretul lui Bran din cel mai celebru cuplu comic al istoriei cinematografului: "Stan si Bran", Al Capone, celebru gangster, Muhammad Ali, boxer american profesionist, Jim Carrey, actor canadian de comedie... si eu bineinteles... si ca o ironie a sortii ma regasesc cate putin in fiecare dintre ei :D.
La multi ani lor (care mai traiesc :))) si la multi ani mie, desi, in loc sa ma bucur de eveniment, mai tare imi pare rau ca s-a mai scurs inca un an... si ce daca!!! =))

P.S.: Asta e postul pe care vroiam sa il public pe 17 ianuarie pe la ora 23 si ceva, da nu a mers netul :((

5 comentarii:

ag0rex said...

La multi ani Hotule!

hotzu said...

Mersi ;)

CJ Ustynov said...

La multi ani!!!

Anonymous said...

La multi ani Hotule!!!! sa ai bani cu caru` , sanatate, fericire si toate cele trebuincioase sufletului unui barbat(bautura, femei, etc) ;)

Anonymous said...

In patru ani de liceu, m-am distrat enorm cu tine, omule, dar atat de prost am fost incat sa nu-ti retin data nasterii. Iti poti da seama ce praf sunt? LA MULTI ANI Hotzule!!! Cat despre add-on-uri sa umlbli intre vila din Baneasa si castelul de la munte, intr-un mertan, plin cu valize de bani. Muieri? Alea vin de la sine!!! :)). Bafta mare!!!

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo