Páginas

Wednesday, January 10, 2007

Titlu

Ca sa vezi cat de importanta e alegerea unui titlu atunci cand scrii ceva... am dormit intr-o seara la Andrei si am deschis o carte de poezii de Ion Minulescu din biblioteca lui. Vroiam sa citesc o poezie asa ca am inceput sa caut la cuprins ceva care sa sune interesant; m-am oprit la "Triptic banal". Am cautat pagina la care se gasea si am gasit coltul indoit. Sia tunci mi-a venit ideea: am rasfoit toata cartea si nu mai avea nicio poezie marcata, deci sa intekleg ca aia era cea mai tare din toata cartea, cel putin pentru persoana care a citit inaintea mea. Am extrs un mic fragment din poezie:
................................
Nu ştiu cine eşti
Şi ni ştiu cine sunt -
Atât mai bine.
Hai cu mine...
Vom petrece-ntreaga noapte mângâindu-ne
cu dinţii
Ca felinele,
Şi-apoi
Vom dispare amândoi,
Prefăcându-ne-ntr-un bloc -
Bloc de carne şi de foc,
Plămădit de draci
Şi-nchis
Pe vecie în infernul unei nopţi de Valpurgis.
......................................
P.S.: ce o fi ala Valpurgis? probabil gasesc pe Google, da' parca mi-e lene sa caut :D

2 comentarii:

ag0rex said...

Nu ai pus disclaimer ba. Nu ne`am mangaiat cu dintii si ne cunosteam dinainte.

hotzu said...

:)) nu mi-am dat seama ca atasand fragmentul de poezie la intamplarea ca am dormit la tine in seara aia s-ar putea crede ceea ce tocmai ai adaugat tu. Da ca sa se stie, n-are nicio tangenta una cu alta :D

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo