Páginas

Thursday, May 29, 2008

Brain care rimeaza cu train

Mi-am dat seama ieri de o chestie putin ciudata si nu incetez sa ma mir cum de nu am realizat asta mai demult pentru ca fac asta de cand ma stiu. Eu imi imaginez lunile anului ca niste patratele dispuse pe un cerc, in sens trigonometric, cate trei patratele lipite intre ele pentru fiecare anotimp. In mintea mea, cand ma gandesc la o luna a anului apare imediat imaginea acestui cerc pe care incep sa ma rotesc pana cand ajung la luna pe care o vreau.
Are logica sa vizualizez lunile anului pe un cerc pentru ca miscarea pamantului in jurul soarelui este un contur inchis (elipsa), dar de ce in sens trigonometric si de ce eu ma aflu in centrul acestui cerc avand iarna undeva putin in fata mainii stangi, primavara in spate, vara in dreapta si toamna in fata?

2 comentarii:

groparul intelectual said...

eu imi imaginez anul ca un patrat, pe fiecare latura fiind un anotimp. in drepta primavara si sus vara. ai dreptate cu sensul trigonometric. :)

Anonymous said...

ia niste calmante

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo