Páginas

Monday, October 29, 2007

O trupa cu nume frumos

Este vorba de Angels & Airwaves. E prima trupa la care imi place numele si mai ales pare ca se si potriveste cu muzica pe care o canta.

Asta e refrenul care imi place cel mai mult:

"Did you know that I love you?
Come and lay with me.
I love you.
And all this day, I will love you.
You make me feel alive,
and I'll love you
Unti the end of time."

Nu am gasit videoclipul original al melodiei, in schimb am dat peste acest filmulet dragut:

4 comentarii:

Dianora Ungureanu-Maier said...

oho! foarte buna alegere de formatie si versuri. :D Ma bucur cand vad si baieti ce asculta punk.

hotzu said...

Imi pare bine ca te bucuri ca ascult eu punk :D

Si eu ma bucur cand vad fete care asculta muzica buna ;)

RaL said...

super melodia

hotzu said...

tot albumul I-Empire e superb

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo