Páginas

Friday, November 24, 2006

Wasn't me !

Astazi am dat partialul la analiza... hmmm, vorba vine am dat pentru ca nu stiu cum se face ca eram sigur ca o sa-mi dea ceva ce nu stiu. Pai daca nu stiam nimic =)). E atat de interesant sa-i vezi pe cei din jur in disperarea lor de a scrie o idee macar de la colegu care mai stie ceva, cum se fac ca se gandesc exact in momentul in care examinatrul se apropie de ei si de indata ce pleaca inspiratia reapare, e o lupta pe viata si pe moarte... Si eu stateam ca prostu' si nu scriam nimic, pur si simplu nu am avut chef sa ma agit pentru un lucru destul de martunt in esenta lui pana la urma. Da macar lucrurile nu au ramas asa ;)), la sfarsit mi-am dat seama ca nu are rost sa predau lucrarea... oficial. Am semnat Amza Pelea de la grupa AB4. A fost primul lucru care mi-a trecut prin minte. De-abia astept notele :))

LE
am uitat sa va spun faza tare: partialul l-am dat cu profesorul de la seminar, nu cu profa de la curs. In momentul in care a intrat in sala m-am trezit exclamand cu deosebita uimire "cine e ma asta?". Toti colegii de grupa au inceput sa rada in hohote... s-au prins si ei ca nu am fost la nici un seminar pana acum :))

2 comentarii:

ag0rex said...

Me <3 Ivan Turbinca until the end of time. :D

Unknown said...

asa faceam si eu dak eram in locul tau.o idee demna de luat in considerare de cei karora le e frica de asemenea teste si examene. misto..tineo tot asa si ne vedem in anul intai si peste doi ani.
=))

Siguiente Anterior Inicio
 
Din unghi ascuns Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo